Adéla Voldřichová

Adéla Voldřichová
vedoucí call centra
+420 222 251 920
Stáhnout vizitku
Po stažení, vizitku otevřete v aplikaci kontakty.

Co o mně říkají zákazníci?

  • Jiří Karda

    Dobrý den. Tak dneska 13.1.22 jsem poprvé navštívil na doporučení servis Toyota Příbram a udělal jsem dobře. Tak jak se mi věnovaly a vše vysvětlily jsem ještě nezažil v žádném autorizovaném servisu. Po příchodu se mnou sepsali zakázku a byla mi nabídnuta káva a pití kávě jsem neodolal. Po domluvě ze servisním technikem jsem mohl vidět spodek automobilu a pán co mi prováděl údržbu se mnou konzultoval v jakém je stavu. Prostě neuvěřitelná ochota a lidský přístup. Pokud chcete pro svou Toyotu to nejlepší tak tento servis vás nezklame a já mohu sám za sebe říci že se budu vracet. Chci poděkovat celému kolektivu servisu za profesionální přístup a ochotu hlavně bych chtěl vyzdvihnout přístup pana Viktory a zvláště podělovat panu Petřinovi který mi provedl celou údržbu Toyoty. Ještě jednou děkuju a uvidíme se opět za rok. Jiří Karda

  • Romana

    profesionální servis, personál milý, ochotný a vstřícný.