Key box – obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro využívání zařízení Key box
Tyto obchodní podmínky (dále jen jako „obchodní podmínky“) společnosti

Dolák s.r.o.
Evropská ulice 126
261 01 Příbram
IČO: 256 22 633
DIČ: CZ25622633

(dále jen jako „Dolák s.r.o.“)

upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Dolák s.r.o., a zákazníkem Dolák s.r.o., při využívání zařízení „Key box“ určeného pro předání/převzetí vozu (vozidla) zákazníka do/od autorizovaného servisu provozovaného Dolák s.r.o.

I. Vymezení pojmů:
a) Zařízením „Key box“ se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí:
– technické zařízení nainstalované v zabezpečeném areálu servisu Dolák s.r.o., na adrese Evropská ulice 126, 261 01 Příbram a U Letiště 1074/2, 30100 Plzeň, které je uzpůsobeno 24 hodin denně po celý kalendářní rok přijímat vozy zákazníků do autorizovaného servisu provozovaného Dolák s.r.o., a po provedení servisních zásahů na vozech zákazníků tyto vozy vydávat zpět a umožnit zákazníkovi bezhotovostně za provedený servis zaplatit. Zařízení „Key box“ se skládá z jednotlivých menších boxů určených pro uložení potřebných dokumentů a klíčů od servisovaného vozu.

b) Servisem se rozumí autorizovaný servis vozů značky Toyota, a to veškeré servisní zásahy na vozech této značky (servis, oprava).

c) Zákazníkem se rozumí osoba, která předává vůz do servisu provozovaného Dolák s.r.o., prostřednictvím využití zařízení „Key box“ a požaduje po Dolák s.r.o., servis na předaném vozu, tj. provedení díla spočívající v servisním zásahu na vozu, za který se zavazuje zaplatit cenu, nebo vyřízení reklamace.

d) Dolák s.r.o., se rozumí společnost, která je provozovatelem zařízení „Key box“ a vůz takto zákazníkem předaný od něj přebírá. Dolák s.r.o., se zavazuje k vykonání servisu na předaném vozu, tj. k provedení díla, čímž jí vzniká právo na zaplacení ceny díla.

e) Smlouvou o dílo se rozumí závazek mezi zákazníkem a Dolák s.r.o., dle něhož zákazník předal Dolák s.r.o., vůz za účelem servisu a Dolák s.r.o., se zavazuje vůz převzít, vykonat servis dle smlouvy o dílo a zákazníkovi vůz předat, a zákazník se zavazuje vůz po servise převzít a zaplatit Dolák s.r.o., cenu díla.

II. Postup pro využití zařízení „Key box“ zákazníkem za účelem servisu:
a) Zákazník je povinen předem telefonicky objednat servisní zásah pro svůj vůz u servisu Dolák s.r.o.
b) Po objednání zákazník přiveze svůj vůz do servisu Dolák s.r.o., na adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
c) Zákazník využije zařízení „Key box“ k předání vozu Dolák s.r.o. Odborný personál Dolák s.r.o., převezme vůz a provede servisní zásah dle objednání zákazníka.
d) Po provedení servisu bude vůz připraven k vyzvednutí. Zákazník bude informován o hotovém voze a celkovém nákladu za servisní zásah telefonicky nebo e-mailem.
e) Zákazník zaplatí cenu díla za provedený servis v souladu s informacemi poskytnutými Dolák s.r.o., a vyzvedne svůj vůz z areálu servisu Dolák s.r.o.

III. Ceny a platební podmínky:
a) Cena za servisní zásah na voze bude určena na základě konkrétního servisního zásahu a bude zákazníkovi sdělena před provedením servisu. Cena bude zahrnovat náklady na práci, materiály a další případné náklady spojené s prováděným servisem.
b) Zákazník je povinen uhradit cenu díla za provedený servis bezhotovostně, na základě faktury vystavené Dolák s.r.o. Platební údaje budou zákazníkovi poskytnuty společně s fakturou.

IV. Odpovědnost za vozidlo:
a) Dolák s.r.o. bude provádět servisní zásahy na vozidle zákazníka s veškerou péčí a v souladu s výrobními specifikacemi a doporučeními pro vozidla značky Toyota.
b) Dolák s.r.o. nenese odpovědnost za škody na vozidle zákazníka vzniklé v důsledku nepředvídatelných okolností, přírodních katastrof, krádeže, vandalismu nebo jiných událostí, které nejsou přímým důsledkem prováděného servisního zásahu.
c) Zákazník je povinen informovat Dolák s.r.o. o jakýchkoli známých problémech s vozidlem, které by mohly ovlivnit provádění servisního zásahu.
d) V případě vzniku sporů mezi zákazníkem a Dolák s.r.o. týkajících se provedeného servisu nebo jiných aspektů vztahu mezi stranami, bude se strany snažit vyřešit spor prostřednictvím jednání a dohody. V případě neshody je příslušným místně příslušným soudem.

V. Závěrečná ustanovení:
a) Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 1.2.2024. Dolák s.r.o., si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek, přičemž o jakýchkoli změnách bude zákazník informován.
b) Tato smlouva včetně obchodních podmínek a vztahů mezi zákazníkem a Dolák s.r.o., podléhá českému právu.
c) Pro všechny spory vzniklé v souvislosti s touto smlouvou je místně příslušným soudem, s výhradou práva zákazníka na ochranu spotřebitele podle příslušných ustanovení zákona.