Historie Toyota Rav4

2019

RAV4 Plug-in hybrid
RAV4 Plug-in hybrid

Rav4 Plug-In Hybrid – Špičková technologie setkávající se s ekologickým vědomím

Toyota Rav4 je legendou mezi SUV vozy. S novým modelem Plug-In Hybrid, Toyota opět dokazuje, že je v čele automobilového průmyslu v oblasti inovativní technologie a ekologického vědomí.

Rav4 Plug-In Hybrid přináší nejen výkonný pohon s elektromotorem a benzinovým motorem, ale také velkou baterii, která umožňuje jezdit na elektřinu v rozsahu až 75 km. Tento vůz je tak ideální pro každodenní jízdy do práce nebo kratší výlety v městském provozu, kde může být jízda zcela ekologická. Když je potřeba, benzinový motor se automaticky zapne a zajistí dostatečný výkon pro delší vzdálenosti a větší rychlosti.

Rav4 Plug-In Hybrid také nabízí řadu pokročilých funkcí, které vám umožní maximalizovat jízdní zážitek. Patří sem například mód EV, který umožňuje jízdu pouze na elektřinu, mód HV, který kombinuje elektřinu a benzin, a mód AUTO, který optimalizuje využití obou pohonů na základě aktuálních podmínek.

Výhodou Rav4 Plug-In Hybrid je také rychlost dobíjení baterie. Z běžné zásuvky se baterie nabije za přibližně 7 hodin, ale pokud využijete rychlonabíjení, můžete baterii dobít na 80 % za pouhých 30 minut.

Rav4 Plug-In Hybrid také disponuje pokročilými bezpečnostními funkcemi, jako jsou adaptivní tempomat, asistent hlídání jízdního pruhu, detekce chodců a cyklistů a mnoho dalších. Všechny tyto funkce jsou navrženy tak, aby vám umožnily bezpečnou a pohodlnou jízdu.

Pokud hledáte moderní a ekologický vůz, který vám nabídne prvotřídní technologii a luxusní výbavu, pak je Rav4 Plug-In Hybrid tou správnou volbou. S tímto vozem budete mít nejen stylový a výkonný vůz, ale také výhody ekologického pohonu, které přináší nižší náklady na palivo a menší emise CO2.

2018

RAV4 páté generace
RAV4 páté generace

Bez dieselu s výrazným designem

Nový drsnější vzhled na mne poznáte hned na první pohled.

Vypadám sice drsně, ale jsem eko každým coulem. Ze své nabídky jsem vynechala dieselové pohony a přiřadila novou generaci hybridního pohonu.

Navíc jsem během roku 2020 dostala také Plug-In hybridní technologii a stala se tak nejsilnější Rav4 s výkonem až 302 koní.

 

2012 - 2018

RAV4 čtvrté generace
RAV4 čtvrté generace

Já přišla s hybridem

Jako první RAV4 mám, vyjma motorů 2.0 benzín a 2.0/2.2 diesel, také 2.5 HYBRID.

Díky němu zvládám zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,3L při nejlepší spotřebě ve své třídě a emisích CO2 znatelně pod 115g/km.

2005 - 2012

RAV4 třetí generace
RAV4 třetí generace

Dospěla jsem

Z mých proporcí a využitelnosti jsem začala jasně dávat najevo svůj vyspělost a také fakt, že opravdu udávám směr v odvětví SUV.

Ze své nabídky jsem odstranila 3-dvéřovou varinatu, která zůstala v nabídce pouze v Japonsku.

Mám největší nabídku motorizací od benzínu, přes diesel po čistou elektřinu. K výběru je jak 2.0L čtyřválec, tak i 3.5L V6.

2000 - 2005

RAV4 druhá generace
RAV4 druhá generace

Narostla jsem a získala ještě více popularity

Díky popularitě vozů SUV, který jsem pomohla vytvořit jsem získala ještě na větší oblíbenosti.

Také jsem celkově narostla a to ve všech směrech průměrně o 25 mm.

Dostala jsem pohon dvou kol a také nové motorové jednotky 1.8 benzín, 2.0 diesel a na některých trzích také 2.4 benzín. Navíc také přibyla automatická převodovka a v roce 2004 jsem dostala facelift.

1994 - 2000

RAV4 první generace
RAV4 první generace

Byla jsem první svého druhu

První SUV s pohonem 4×4. Byla jsem navržena primárně pro zábavu a radost z jízdy.

Byla jsem ve variantách třídveřové i pětidvéřové a motorově jsem nabízela 2.0 benzín a následně jsem byla i v plně elektrické verzi.