SERVIS VOZŮ TOYOTA

Servis Toyota
Domů / Servis / Servis Toyota

Servis Toyota

Prodejem nového vozidla Toyota naše péče o zákazníky nekončí. Neustále dbáme na to, aby naše servisní služby byly komplexní, kvalitní a efektivní. V minulých letech získala Toyota několikrát první místo v celoevropském hodnocení spokojenosti zákazníků s poprodejními službami před ostatními konkurenčními značkami. Tento výsledek je pro nás obrovskou motivací při neustálém zvyšování poskytované úrovně služeb pro zákazníky vozidel Toyota. 

Proto Toyota v roce již v roce 2001 vytvořili program Toyota Service Marketing, který autorizovaným opravnám Toyota stanovuje veškeré postupy a činnosti v oblasti poprodejních služeb. Hlavním cílem programu TSM je neustálé zvyšování spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb. Tento program je rozdělen na tři základní oblasti – Procesy se zákazníkem, Interní procesy autorizovaného servisu a Povinné zařízení a vybavení servisu.

Jsme si vědomi, že pouze nabídka kvalitních služeb může vést ke spokojenosti zákazníků. 

A jaké služby Vám poskytne autorizovaný servis Toyota Dolák?

Naše služby předčí všechny Vaše představy

Služby Toyota Service začínají tím, že Vám dovolí zvolit takový čas pro údržbu a servis Vašeho vozu, který Vám vyhovuje. Objednání na servis pro pravidelnou prohlídku či běžnou opravu je obvykle možné do tří pracovních dnů. Každý náš servis sleduje kapacitu dílny a dělá vše pro to, abyste dostali nabídnuty minimálně dva termíny, ze kterých si budete moci vybrat ten, který Vám vyhovuje.

Aby bylo možno blíže specifikovat případné další opravy již při první předběžné prohlídce Vašeho vozu, je většina autorizovaných partnerů vybavena tzv. přímým příjmem, který slouží k fyzickému převzetí Vašeho vozu v odděleném prostoru vybaveném zvedákem.

Transparentnost cen

Velmi důležitým momentem procesu komunikace se zákazníkem je rovněž informace o nákladech, spojených se záruční prohlídkou vozu. Pro každý model vozidla Toyota je vytvořen Ceník pravidelných prohlídek, tzv. Menu Pricing, kde je přehledně uvedena cena a obsah každé pravidelné prohlídky až do 90.000 km.


Tento ceník je umístěn v každém z našich autorizovaných servisů Toyota na dostupném místě pro zákazníky, kde si sami můžete zjistit náklady na další prohlídky, případně náklady na vlastnictví jiného modelu, který máte v plánu si pořídit. Předběžná cena pravidelné prohlídky vždy musí odpovídat této ceně. Každé navýšení této ceny musí být jasně vysvětleno přejímacím technikem a Vámi odsouhlaseno.


Provádění předepsaných prohlídek Vaší Toyoty v určených intervalech v našich autorizovaných opravnách společnosti Toyota Dolák zajistí, že je vozu poskytnuta péče v souladu s velmi přesnými servisními požadavky výrobce vozů Toyota. A co více, řádně vyplněná servisní knížka potvrzující pravidelné servisování u autorizované opravny Toyota zvyšuje prodejní hodnotu Vašeho vozu a garantuje Vám lepší výkupní cenu při nabídnutí vozu jako protihodnotu za novou Toyotu.

Zajištění mobility

Během čekání na opravu Vám bude nabídnuto občerstvení a denní tisk. Všechny naše pobočky servisů mají čekací zónu pro zákazníky vybavenou internetem, aby čekání na opravu bylo pro Vás maximálně pohodlné. Na některých pobočkách je pro Vaše děti je k dispozici dětský koutek.


Pokud oprava Vašeho vozu není na počkání, na každé z našich poboček Vám nabídneme pronájem náhradního vozu nebo na některých pobočkách alternativní řešení odvozu ze servisu, např. odvoz do zaměstnání nebo domů a zpětné vyzvednutí po ukončení prohlídky nebo opravy. Během celé opravy – od převzetí vozu přejímacím technikem po jeho předání po opravě je váš vůz chráněn ochrannými potahy sedadel.

Proškolený personál a přístup k zákazníkům

Pokud se jedná o servisní služby pro Vaši Toyotu a její údržbu v původní kondici, naši školení mechanici Toyoty jsou pro ni ti nejlepší. Ve všech našich servisních centrech zaměstnáváme pouze plně kvalifikované mechaniky a techniky, kteří jsou průběžně školeni v souladu s vývojem nových technologií v národním školícím středisku Toyota Motor Czech. Jejich znalosti a úroveň dovedností Vám garantuje poskytnutí vysoce profesionálních služeb. Všichni autorizovaní prodejci a opravny Toyoty v České republice se řídí přísnými pravidly Zákaznické charty, která je viditelně vystavena v jejich prostorách příjmu. Ta nás zavazuje poskytovat zákazníkovi tu nejlepší péči ve všech oblastech jejich činnosti. 

Zkrátka, autorizovaná opravna vozů Toyota zná nejlépe Vaše požadavky, je vybavena pro péči o Vaši Toyotu co se týče údržby a opravy, protože je vybavena speciálním nářadím a vybavením konstruovaným pro vozy Toyota, má ty nejlépe proškolené mechaniky a používá Originální díly Toyota . Najdete u nás také bohatou nabídku Originálního příslušenství Toyota , které dodá Vašemu vozu více osobitosti, praktičnosti a stylu. 

Rozsáhlá síť autorizovaných partnerů společnosti Toyota rovněž zajišťuje, že můžete cestovat i do zahraničí s důvěrou - jen v Evropě existuje více než 2900 prodejců a opraven společnosti Toyota, jejichž snahou je pomoci Vám v případě, že budete jejich služby potřebovat.